lördag 20 februari 2010

Nu är vi vaken. Jag är hemskt trött, får skylla mig ensammen som inte la mig i tid igår...
Jag och M T sitter och kollar på Mandy, ska strax äta frukost... sen blir det till att ut å skotta.
Stefan sover, han jobbade inatt men kom hem någon gång inatt så blir väl inte till att sova hela dagen ;)
Blir iallafall iläggning av nytt golv i pojkarnas rumx2 Janne hade en lösning som jag hoppas blir bra.. så fult om de ska ha de plastmattorna kvar när väggarna är så fina.
Jäkla snö! Nu får det räcka.. känns som det aldrig kommer att bli vår/sommar.

1 kommentar:

  1. Ja människor kan vara riktigt elaka, det viktigaste är att inte låta deras bitterhet komma åt en. Tack så mycket!

    Mitt SF mått är juts nu 34, innan jag tappades på fostervatten då jag var i vecka 23 så var måttet på 36, så det sjönk 2 cm efter det. Ja allt har verkligen satt sig på magem, hela jag känner mig som en STOR MAGE ;) HAHA!

    SvaraRadera