onsdag 17 februari 2010

Mera rust :)

Såhär snyggt blir golvet :)

Eftersom vi lägger nytt golv i tvrummet +lillhall och en kille kommer och tapetserar hos oss om ett tag så har vi kommit fram till att det är lika bra att vi gör ordning lillhallen också och det hade vi ju inte pratat med killen om så nu målar jag, älskar att måla... får välan se hur det blri med tapetseringen där inne... Är ju såpass lite vägg så kanske klarar det själv...

Såhär såg det ut innan min första målning....
Och såhär efter
Maximilian har ätit socker idag kom han och sa till mig... detta är det "socker" har smakat på. Stefan har kapat golvskivorna...
Såhär fint är dte i vårt kök nu... allt från vardagsrummet ligger/står här... tvn tex ligger på bordet... pojkarna fundera rätt bra i morse när de vakna...
"Hjälper till" att rulla ut skummgummit under golvet...
Stefan å Janne fixar...

Ja så har man tur kommer golvet att vara klart i morgon när jag kommer från jobbet :)
Nu ska jag hjälpa Stefan en sväng innan jag ska sova....
Undra vad man ska göra till hösten när förhoppningsvis allt/det mesta är klart?!?! Köpa nytt hus?!?! :)

6 kommentarer:

  1. Ser ut att bli snyggt. Nyfiken på vad det blir för tapeter men antar att det kommer bilder på det också sen :-) kuuuul!

    SvaraRadera
  2. Börjar se bra ut, är det IKEA golv?
    CoopJocke

    SvaraRadera
  3. Näääää inge ikeagolv... byggmax... Jessica

    SvaraRadera
  4. Yes Heidi klart det kommer bilder :) du får väl komma å se live å :p

    SvaraRadera
  5. Skönt att höra, jag hoppas det! Era pojkar är ju så söta! :) I vilken vecka kom pojkarna för dig?

    Vad kul att pyssla hemma i huset, fint blir det! :)

    SvaraRadera
  6. Jo jag skall komma, i promise, men jämt när jag är ledig så jobbar du och tvärsom :-) Men det löser sig någon gång hoppas jag!

    SvaraRadera