söndag 22 november 2009

Yo

Här är jag!
Snart är det dags för flytt elelr ja iallafall rust. Lovely! Kommer bli så grymt jävla snyggt med våra dyra tapeter.
Kollar just nu parlamentet med öronen.
Varit lite krasslig hela veckan och känns som om det ändå håller på att ta om nu.
I morgon blir det en sväng till till IKEA måste köpa en till sängstomme åt barnen bla som inte fanns i Sundsvall när vi var där förra veckan.
Barnen har sovit hos farmor och farfar inatt för jag och Stefan har jobbat hela helgen.
Igår var jag ut och åt middag med Misan, Maria och Anna firade Annas 30års dag, jättegod mat :)
I morgon hoppas ja g nog på American take away hoppas jag eller Tennstopet vore gott också. Jaja mat mat..
Jag har gått upp ett par tre kilo igen suck suck måste ta tag i att sköta mat och läsk igen känns dock tungt.
Nu ska jag ringa en av mina älskade bröder. Hej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar