söndag 1 november 2009

Idag har jag och pojkarna vart ute på en liten promenad och varit i lekparken med Anna, William och lilla söta Yasmine.
Pojkarna har varit på rätt så gott humör igår och än så länge idag, skönt! Var friska luften som de saknat kanske, har ju varit lite på latsidan med att leka ute i det jobbiga och pendlande vädret vi som alltid är ute annars.
Nuså har jag stoppat in två maskiner tvätt som jag ska ta reda på om en halvtimme sen ska vi åka till Thomas och Bettan och få lite nybakta muffins.
I morgon är det föräldramöte på dagis, spännande. Det blir Stefans första, hoppas han kommer att få rita något som jag fick göra sist.

2 kommentarer:

  1. Hej där.

    Hamnade här va en ren slump :) Men ser att ni har en baby travel vagn om jag inte har helt fel? Jag tänkte att du kanske har några bra ord om den? Hur är den och går det bra att köpa på grusvägar? Det är ju alltid bra att fråga någon som vet, som har erfarenhet av vagnen :)

    Mvh / Sandra

    SvaraRadera
  2. Okej. Hur stora var dem? Jag har gått 26 fulla veckor på onsdag! varje dag är värdefull nu ifall dem små kommer tidigare! Skönt att höra bra om NEO, jag har fått den uppfattningen jag med att just för att man väntar tvillingar så är bemötande oftast lite bättre. Det är väl mer spännande för dom också :)

    Jag vet inte hur det är med kontrollerna riktigt, men jag misstänker att det blir varje eller i alla fall varannan vecka. Läkaren på Akademiska trodde att vi skulle kunna få åka till Hudiksvall på kontroller efter kontrollen på Akademiska den 4 Mars. Jag känner mig skeptisk och inte speciellt trygg i Hudik om jag ska vara ärlig, speciellt eftersom dom missat att det är en moderkaka och inte två :(

    Vi försöker :) Hoppas ni haft en trevlig helg trots snökaoset!

    SvaraRadera