måndag 23 november 2009

Alva

Börjar med en bild på mina älskade barn som är från förra lördagen när vi var i vallvik hos mormor/mamma på kalas för att henne och mina två kusiner fyllde år.
Var även till Joels grav häromdagen, tänk att det är 13 år sedan nu

Idag har vi vart på IKEA i Gävle, köpte den andra sängstommen åt barnen, skohylla, hatthylla och lite småkraffs blir det ju alltid.
Käkade så jääävla gott på Madame eller nåt sånt inne i Köpcentret i Valbo, jag åt pepparlax med potatisgratäng och Stefan åt bakad potatis med skagenröra. Kom på jag knäppte kort på det så det sätts in...
Jag håller på att tvätta blev spontantvätt eftersom det är tre dagar kvar till våran tvättid och det var fulla tvättkorgen redan egentligen orkar jag inte, är heeeelt slut. Näsan, halsen, magen och huvudet :( Kännt mig varm hela dagen idag medans vi varit borta men nu känns just det varma bättre.
Nu är det jobb tis-fre sen ledig helg, härligt! På lördagen ska vi på kalas till Alva, prinsar och prinsessortema, skoj skoj!
Hoppas vi får nycklarna till huset i morgon så vi kan börja rusta
Min goda mat
Stefans mat
Nu ska jag fixa med tvätten sen Zzzzz

1 kommentar:

  1. gott det ser ut, ge mig! hur ska era pinsar kläs ut? behövs det;).

    SvaraRadera