måndag 30 november 2009

Spegel

Stefan och John håller på att sätta ihop vår nya tv-bänk. Lägg märke till de fula tapetrna/listerna i bakgrunden... de ska vi får stå ut med till våren eller så..
Stefan har börjat lägga golv i vårt sovrum

Till lunch åt vi en varsin god kycklingsallad

Dessa tapeter hämtade jag ut idag som vi ska ha i hallen

De här fick jag me dmig hem från dagis i morse, pojkarna har gjort en varsin ljuslykta


I morgon är det jobb, heldag känns lite jobbigt nu när man vart så mycket ledig/vab.
Vart med en massa saker till Mias loppis idag igen, lagt ut saker på blocket och tradera.
Jag har liiiite svårt att skilja mig från spegeln känner jag och blir den inte såld inom det närmaste så behåller jag den.
Nu ska jag ut å hämta klädseln till soffan i tvättstugan sen duscha å sova!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar