söndag 29 november 2009

Pojkarnas lekrum

Kanske lite annorlunda blandingar men det kommer att bli så bra så, det är ju ett lekrum så... Här är det nästan klart, lite tapetsering kvar..
I det gråa hålet i väggen till vänster ska pojkarna ha tv/dvd

Bården hålls bara i på bilden så ni inte tror den sitter snett :p






Jag hoppas killarna kommer att gilla däckavtrycken på väggen


I morgon är det dags igen, bara att köra vidare :)
Stefan är kvar än kommer väl snart tror jag.
I morgon ska det läggas golv är tanken. Och jag ska måla måla måla... Snart så äre vitt istället för grönt och teracotta...
Tanken är att flytta in till helgen jag hoppas att vi hinner, det viktigaste nästa steg känns som att få upp tapeter i pojkarnas sovrum så de kan få sin fasta punkt direkt och så jag kan börja skruva möbler till dom medans Stefan fixar med vårt sovrum

2 kommentarer:

  1. Vad fränt med däckmönster. Har ni gjort dem själv och hur isof? Snyggt med GRÖNT.

    SvaraRadera