söndag 6 december 2009

Ja.. nu är ju även två rum till klara, min dator ligger dock fortfarande i någon låda så kan tyvärr inte visa upp de... Stefans dator är mupp i huvudet och känner inte av minneskort.
Idag har jag jobbat, är heeelt slut men har jobbat lite de senaste veckorna så jag ska inte klaga så mycket.
Men nu jobbar jag måndag-torsdag i veckan sedan är jag ledig 7 dagar igen, härligt! Och bara jag får lön så ska vi köpa hyllsystem och bygga i våra garderober, alla är så att an bara kan hänga kläderna, väldigt störande. Så vi får ha kläderna, sängkläder och handdukar i kartoner 1.5 vecka till pust stånk och stön.
Igår var jag och Fia på älskade Lars Winnerbäck, han är sååå himla bäst :D Till veckan släpps biljetterna inför sommarturnén det gillas, lutar nog åt 3 st, Järvsö. Gävle och en i Stockholm.
Nu ska det kikas lite på parlamentet och Zzzzz
Pojkarna har nyss lagt sig så jag hoppas på sovmorgon i morgon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar