fredag 27 november 2009

Hjälpsamma barn

Äntligen!
Detta är min favoritparfym och har varit det sedan 02, den lilla flaskan köpte jag i våras och den tog slut för någon månad sedan för mig, sedan dess har jag vart på jakt i butiker, skcikat folk och letat på nätet. och ÄNTLIGEN! har jag fått tag i en på en internetshop via tradera den sista, lovely! Den har slutat tillverkas för tillfället fast det är en storsäljare, hoppas den återkommer annars får jag vara sparsam med den nu stora flaskan jag köpt. Armani var med i sos barnbyar därför jag har de fina röda gubbarna på.


Jag håller på att måla garderoberna i vårt blivande sovrum och självklart vill pojkarna hjälpa till

Här hjälper de pappa att slipa i deras blivande lekrum

I morgon ska vi på kalas till "lilla" Alva, det ska vara prins och princesstema, det blir skoj! Och skönt med ett litet avbrott från färg och allt vad det är.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar