onsdag 5 augusti 2009

Pappa

Jag har städat halva boden, på den halvan jag städat är/var det kläder, skor, vintersaker, leksaker, foton och dyl. Andra halvan är det fiskesaker, bensindunkar, verktyg och dyl, den halvan lämnar jag åt Stefan.
Iaf så sålde jag lite leksakersaker och en pulka åt grannen Josefin.
Sen plockade jag ihop en svart säck med kläder och skor som jag ska till Mias prylbod med, plus en halv säck med leksaker. Så skönt att bli av med allt skit, kommer till bättre användning hos någon annan.
Idag har vi varit till familjen Sahlberg/Johansson och hälsat på, busat och fikat med Albin och Hugo, men de lekte mest för sig själva eller sina syskon, inte så mycket med varann. Men vi vuxna fick fika gott och umgås iallafall.
Tidigare idag var Erik och Lisa här och hälsade på, kidsen gillar att busa med morbror Erik. De var också in till stan på en promenad och lekte lite i lekparken.
Till helgen ska jag och grabbarna åka till morfar/pappa och hälsa på och bli bjudna på mat. Stefan jobbar ju 6-19 både lördag och söndag så blir till att roa oss själva. Kanske att vi kikar på lite bilar på stan också om det inte blir så sent.
Stefan är hos någon jaktgubbe å hälsar på och grabbsen sover så jag är ensam, som vanligast känns det som.
Ska nog ugna på en Grandiosa Mexicana nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar