söndag 9 augusti 2009

Dagis

Idag
Varit hos pappa
ätit supergod mat hos pappa
kidsen badat pool hos pappa
vilat en halvtimme på pappas soffa
vart på promenad i vackra Sandarne
sen
lyssnat på musik i min Rotel, barnen dansa
ätit lite pringels
promenerat med Josse
nu
sitter i soffan och svettas

I morgon är semestern slut. Betyder att jag ska ta upp min bantning igen därmed sluta dricka läsk och äta flottig utemat. Och dricka lite bantshakers. Och om jag och Josse fortsätter med promenaderna så kommer det här bli bra. 5 kg kvar! Hejja mig!
Dagis för pojkarna i morgon, blev lite koko med mitt nya schema men men kan va bra med lite uppvärmning i morgon för dom.

2 kommentarer:

  1. härligt att se att du kommer tillbaka i värmen ;) när börjar du då??

    SvaraRadera
  2. Varför har du inte skippat dricka o flottmat under semestern? Jag skulle verkligen behöva banta jag med. Vart är det ni brukar ut och gå?

    SvaraRadera