måndag 3 augusti 2009

Sol och värme

Jag gillar sol och värme. Men inte så att jag strävar efter att bli en massa brun utan bara kunna vara ute utan att frysa eller bli blöt. Mysigt att se barnen leka och ha roligt. De har badat pool idag. Och så har vi vart in till stan en sväng med Marie.
Nu är bara jag uppe och vaken i min lilla familj. Skönt att vara lite upp själv om kvällen. Men ska snart sova. Har blivit ett par sena kvällen med Marie sovandes här. Vi ses ju inte så ofta så man får ta vara på timmarna.
I morgon ska nog jag och grabbarna till dagis och leka lite, de säger att de inte vill på dagis till veckan, men de har nog bara glömt hur roligt de brukar ha där. Hoppas på att lämningarna kommer gå bra, tänkte mjukstarta lite i morgon bara morsa på barnen och så..
Blir även Albertina i morgon med svärmor och svärfar, det ska bli gott. Har tänkt testa något nytt och jag har sutttut och läst menyn flera ggr nu och känns nog som det blir pepparlax som vanligt ändå.
Nee nu ska jag surfa vidare

2 kommentarer:

  1. Röding med senapssås! Take it från någon som jobbat där :) Alternativt rökt sik...

    SvaraRadera
  2. Jo, i princip varje helg, men idag är det ju onsdag.:)

    SvaraRadera