fredag 27 februari 2009

The list ;)

OM DIG:
2. Vad vill du bli när du bli stor? Ekonomiskt oberoende och lycklig
3. Vad pluggar du? Ingenting tack och lov
4. Har du långt hår? Nja, strax nedanför axlarna
5. Vilken hårfärg har du? Brunt
6. Sminkar du dig? Jadå men oftast bara fuondation och mineralpuder
7. Har du haft sex senaste månaden? Ja
8. Vad har du för färg på dina underkläder just nu? Randiga hipsters och lila bh
9. Har du kysst någon idag? Nej
FAMILJ:
1. Bor dina föräldrar ihop? nej.
3. Hur många syskon har du? 3 bröder 1 syster
4. Vad är det senaste du sa till din mamma ? Inte en blekaste aning
5. Hur många ställen har du bott på ? Många!
6. Vem i din familj stör du dig mest på? Mamma men Stefan är nog den jag blir mest galen på eftersom jag bor med han ;)
7. Vilken familjemedlem är snällast? Mina barn
8. När hittade du senast på något tillsammans med ett syskon? Syster Elin som var här i söndags
KOMPISAR:
1. När var du senast med nån kompis? Lunchade med Jessica igår
2. Vem sov du hos senast av dina kompisar? Marie när jag var i Stockholm för någon vecka sedan
3. Har du kysst nån kompis? ja
4. Har du varit tillsammans med någon du nu är kompis med? ja
5. Vem har du varit kompis med längst? Vet inte
6. Vem känner dig bäst? Åsa kanske
7. Skulle du säga till en kompis att du hatade hans/hennes tröja om du gjorde det? Absolut!
8. Känner du dig tvingad till att umgås med vissa kompisar? nej
VÅGAR DU:
1. Skrika åt dina föräldrar? Jadå men hatar folk som skriker
2. Klä dig annorlunda? Vad menas med annorlunda?
3. Vara dig själv? Oftast
4. Visa dig i bikini/badbyxor? Nja
5. Fisa inför din pojk/flickvän? Japp, för ofta!
6. Pierca dig? ja
7. Ha sex på offentlig plats? ja
8. Vara omogen? Ja
9. Äta småkryp? nej
DIVERSE:
1. När tuggade du tuggummi senast? Igår
2. När var du på semester senast? Gotland i somras
3. Vilken färg är det på din tandborste? Grön
4. Är ditt hår tråkigt? jaaaa
5. Vem såg dig naken senast? Stefan
6. När ska du gå och lägga dig ikväll?ca 22 typ skulle jag tro

Två frågor har tyvärr försvunnit från den listan jag snodde denna från :(
Jag utmanar:
Sofia P
Heidi
Melle
Anneli
Och den som vill :p

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar