fredag 27 februari 2009

Jobba hela helgen

Ja
Nu är det en sån helg igen :( Tråkigt, mycke tråkigt. Önskar jag kunde ha helgerna fria och ändå behålla samma lön, tyvärr funkar det ju inte riktigt så.
Kidsen har vart och badat på äventyrsbadet med sin faster och Sara, nu är de hemma, uppe och sover. Vart lite gnäll men efter en sisådär 10 min somnade de.
Jag har kastat in en maskin tvätt och startat diskmaskinen så snart vet jag vad jag har att göra.
Ska även laga lite mat tills Stefan kommer hem tänkte jag. Blir nog kyckling och ris idag.
Sen jobb, börjar kl 17 pisstråkigt på en fredag. verkligen tråkigt.
Men i morgon lutar dte åt fest hemma hos Fia. Det kan nog bli kul. Ut och kika på massa folk :D
Nä nu ska jag ta och kolla om jag på något sätt kan se antalet besökare i min blogg.
Hej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar