torsdag 26 februari 2009

Syndat

sIdag har det snöat tamefan i stort sätt hela dagen, jag är less på snö!
I morse lämnade jag mina kids på dagis trots ledig dag eftersom det är torsdag dvs sångstund, de ääälskar det.
Gick hem till Heidi och Elias och där hade de lilla Helinda på besök som jag tjuvade i knät,myysigt! Fast dock vet jag inte om jag skulle sakna bebistiden om det hade vart min egen. Är skeptiskt är ju rätt jävla tråkigt.
Sen lunchade jag med Jessica på stan och syndade rätt rejält. Tog en flottig kebabpizza och den var ju rätt god. Men jag chockade nog magen rätt rejält :s
Nyss vart lite barnvakt på sisådär en kvart åt grannjäntan för mamman i grannskapet hade tvättid.
Nu är Stefan och skottar hos sina föräldrar bara för att vara snäll, bara för det får han även fixa maten idag :p
Till helgen är det Stockholm och Metallica som gäller, ska bli skönt att komma iväg.
Adjö!

1 kommentar:

  1. Hur kändes det att äta skräpmat efter så lång tid igen? Vad är det som är tråkigt med bebistiden?

    SvaraRadera