tisdag 27 april 2010

Sjukdag för halva familjen

Maximilian väckte mig och Timothy i morse med att han blödde näsblod. Och Timothy varm så man kunde steka ägg på honom. Varit rätt okej på dagen men varm nu igen. Är som det brukar med våra små troll, pigga på dagarna och sen varm om kväll och morgon

När jag fixade frukost i morse så satt pojkarna på köksbordet när jag var klar. Helnöjda busar
Det var undanplockat igår kväll.. såhär såg det ut runt lunch idag. Jag har mest legat på soffan

Nyss har vi målat, skönt att man orkar röra sig först när klockan är 17




Mitt fina konstverk



Pojkarna ser på den brandgula nallen nu så jag ska passa på att lägga mig på soffan igen. Skickade nyss en skräckande mms till min chef på hur jag ser ut, inget svar än så han kanske dog. Hoppas inte!

1 kommentar:

  1. Gud vad STORA dem är nu dina små killar. Å dem är ju så jävla lik varandra. Varför blöder han näsblod?

    SvaraRadera