torsdag 29 april 2010

Inge piggelin

Idag har jag jobbat. Vilket inte kändes bra, usch och fy, bihålorna och yrsel. Nu ska jag vara ledig 1 vecka så jag hoppas jag blir pigg fort och att det är finväder så jag och smågrabbarna kan hitta på något skoj.
I morgon ska jag/vi på hälsocentralen med Timothy. Han har ju utöver febern han haft nu i veckan klagat på huvudvärk. Vet inte om det är för att jag sagt att jag har ont i huvudet 37454564 ggr eller om han verkligen har det. Svårt att veta med en 3åring. Så, ska på hälsocentralen så de får göra någon koll av honom, jag är lite orolig sedan han slog huvudet och kräktes för nästan två veckor sedan.
I morgon blir det grillat hos pappsen, så jäääkla gott ska det bli... dock klyftpotatis som inte är min favorit men ska nog gå ner, pappa är duktig på mat.
Sen blir det ip här i Sandarne.. trevligt synd att de tänder kasen så sent, känns som att den mest borde vara för barn, men alla barn har hunnit somna när de väl tänder.
om precis 1 vecka fyller jag år känns inte så mycke alls nuförtiden det. Ska nog skippa kalas också tror jag... laddar tills 30.
Storhandlade idag efter jobbet, hoppas vi klarar oss ganska bra på det tills det är dags för arbete igen.
Hoppas jag frå mina wesc brillor i morgon som jag köpte på tradera i veckan
Trevlig helg!

1 kommentar: