måndag 12 april 2010

Huvudvärk!

Natten var ett hlevete fast jag som en sisådär 11 timmar. sprängande huvudvärk, vaknade flera ggr och trodde jag skulle dö, orkade inte ens kliva ur sängen för att hämta alvedon och Stefan fattade inget när jag försökte säga till honom.
Vaknade i morse 8,30 lika oooont. Låg en halvtimme, fick alvedon av Stefan, klev upp åt lite frukost och sen uuut.. Kände mig lite piggare efter ett tag, men jag känner det ligger å trycker bakom ögonen och längre bak i skallen, hoppas det inte återkommer samma onda. Jag, Maximilian och Timothy har vart ute å gått 1.5 timme i det sköna vädret. Medans jag var in till stan på fm och käkade lunch med Jessica så var Stefan ute å cyklade och poade med pojkarna. Så idag har det varit mycke ute, bra de. Får hoppas de somnar bättre än de gjort de senaste nätterna. Verkar inte vilja sova, det är ju "juuuuust ute" som de säger.
Nu badar de och jag ska plocka undan i köket efter middagen som fått stå.
Stefan har gjort ganska bra ordning ute i boden.. får fixa mer där sen.
I morgon ska jag sova hos Sofia och Alva, blir lite käk och film som det lät.
Tjing!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar