måndag 12 april 2010

Dagen i bilder och som vanligt hamnar de huller om buller

Pojkarna har tyvärr inte ett självstädande lekrum

Kvällssol

Badungar

Äntligen börjar gräsmattan skymta

Hälsade på min farfar idag

Jag var snäll å diskade åt honom
Pojkarna fick glass med ytterkläderna på ;)
Min faster Lisa, M & T
Vann på Harry från Alen tobak som "vanligt", fast bara 438:- kläderna kostade 460:- Spelar ytterst sällan, men de ggr jag köpt Harry på Alen har jag faktiskt vunnit. Vann även 100:- på bingolotten jag och Stefan spelade förrförra veckan, så Stefan fick lite alvedon till sin onda axel, heeelt rättvist ;)
Våra snygga killar i mina kläder och Stefans kepsar. Fint flin Timothy la in med :p
Nu ska jag gå å lägg amig i soffan för att sen lägga mig i sängen, känner att huvudvärken kommer krypandes igen :(

5 kommentarer:

  1. Å vad roligt med nya kläder. Men jag trodde aldrig du skulle köpa nått av det pojkarna har på sig.

    SvaraRadera
  2. De kläder de har på sig är inte köpta idag... utan för länge sen... ochg aldrig använda ;) Den som är grön har jag en svart av, den har jag använt.

    SvaraRadera
  3. barnmisshandel??????? / Jessica

    SvaraRadera