onsdag 13 januari 2010

Vi har nyss vart ute och lekt och pojkarna ville provstå på pappas pick up
Jag byggde en snögrotta åt dem som de kan krypa igenom i, det var riktigt uppskattat vet inte ur många varv de kröp :)

Vi tog även en sväng med syskonpulkan

I morse byggde vi koja runt köksbordet

Detta är vad min kvällsfika brukar innehålla

Och ja... så här ser det ut utanför oss... jättemonstret till borr är ju iallafall borta... Det gula är värmedynor som ska tina upp backen lite..

Maximilian fyllde på maten åt pippina

Igår var vi upp och hälsade på min farfar en sväng

Denna söta lilla sak ska de gräva på baksidan med... så småning om..


Gud vad skönt det är att vara ute och röra lite på sig, bara vara funkar också, andas friskluft. Förut skulle pojkarna alltid ut så fort de ätit frukost typ men sällan de vill ut nu.. Man får liksom tjata ut dom och säga att hejdå nu går jag ut då, dåååå ska de med, hehe..
Käkade nacho med Jessica inne i stan, tyvärr inet så gott men det är väl bara för att Anna och c/o var här och åt det med oss i helgen... måste gå ett tag emellan när man ska äta tacos tycker jag, är rätt trött på det..
Pojkarna kollar på den brandgula nallen, efter det kanske vi ska ta å baka chokladbollar, blev lite sugen på det... baka är kul! På fredag är det löning då ska det inhandlas en massa saker så jag kan baka sedan... har ju köpt en bok med recept som är ansassat att baka med småbarn..
Börjar samla lite kraft för att jobba fredag, lördag och söndag, känns lite jobbigt och absolut jobbigt efter att man vart ledig såhär länge.
Lasse har tattuerat sig idag, han skulle mmsa bilden senare ikväll.. om det blir den han visat mig som jag var skeptisk till återstår att se. Josse ska tatuera sig i slutet av denna månad också, jag är också sugen igen.. vet bara inte vad det skull vara eller vart, bygga över svankisen på nåt sätt kanske?!?!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar