onsdag 13 januari 2010

Lunch!

Idag ska jag käka lunch med Jessica, var ett bra tag sedan vi sågs nu.. har vart lite fullt upp.. jag har iaf snart vart ledig 1 vecka och det har varit skönt. Fredag och helgen är det dags igen.
Skulle ha fått lite besök av några vänner i veckan på min ledighet för att kolla in mitt/vårt nya hem men de har lyst med sin frånvaro. Tråkigt... men men...
Och idag har inte Bryngels dykt upp heller, lite dåligt. Detta som skulle ta 4 dagar har nu tagit snart 1 månad. Inte för att de jobbat direjt varje dag pga kyla osv.. men det känns väldigt tråkigt eftersom det kommer bli rätt dyrt för oss med elen osv... pga det inte är klart.. som skulle ha vart klart innan jul eller i mellandagarna.
Jag och pojkarna har byggt koja och det tyckte dom var väldigt roligt, har krypit i och ur den 378446 ggr och lekt hund.
Stefan sover, jag ska väcka honom snart, han jobbade typ ett 16 timmars pass och slutade 06 i morse, blir ledig på fredag som lite kompensation.. skönt det, kan inte vara roligt att jobba 14.30-01 en fredag kväll..
Jag och använt volymtången på pojkarnas hår, de ser inte kloka ut hehe
Nu ska jag väcka Stefan och göra mig klar för att åka in till stan...
Tjing!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar