fredag 1 januari 2010

God fortsättning!

Pojkarna fick boxsäckar av oss i julklapp, de boxades direkt på morgonen.
Nu är jag tjatig men här är bilder på hallen när krokar och hylla är på plats.

Jag och grabbarna har vart ut och hälsat på syster med familj i Norrala... Det finns mycke roligt att titta på där..

När Bryngels kom i veckan så såg det ut såhär... en 24 metare som tog upp halva gatan


Här börjar det borras...

Min snygga spegel och kista i hallen... i kistan har jag allt smink och hårblås, plattång osv

POjkarna ligger på köksgolvet och myser

Vår förrätt igår.. Bettan som gjort den, jättegott!

Bild från igår kväll när vi käkade

Våra plankor... spritsen gick sönder så fick ha på moset med sån som man gör glasskulor med... men det funkade ju det också :)


Efterrätten... vitchokladspanacotta, guuuuuud så gott. Riktigt riktigt gott.. varför har ingen talat om det för mig tidigare??? Bär däremor är ju jag ingen stor älskare av... Men de går ju att peta bort... Smaskens!

Jag/vi fick dessa enormt fina blommor av Johan för att han var här på vår lilla enkla nyårstillställning där alla blev fisiga i magen och trötta av all mat.
Blommorna var verkligen jättefina och bilden ger ingen rättvis bild.

Strax innan läggning av kidsen idag...

Jag ritade denna kossan... när jag var gravid satt jag jämt och målade i målarböcker det var sååå himla kul, kanske köper mig en ny målarbok... pojkarnas byggare bob är inte så rolig.

GOD FORTSÄTTNING!!

3 kommentarer:

  1. Guuud va snyggt i hallen! Måste verkligen komma och se det (och allt annat) live snart!

    Jasså du diggade pannacottan, men ät dig inte less på det nu då ;-)

    SvaraRadera
  2. SKit fint ute i hallen! Älskar de vita möblerna.

    SvaraRadera