lördag 2 januari 2010

Gammalt från förr

Jag har vart och hälsat på farfar en sväng idag, jag knäppte kort på några av hans foton i bokhyllan...
Detta är pappa, farbror Inge och faster Lisa... typ för 33-34 år sedan...

Detta är min minsta lillebror Erik han är såååå himla söt på detta kort så jag skulle vilja äta upp honom..

Det här är min pappa.. ingen kommentar..

Den här fläsktjejen är jag! Rätt söt ändå ;)

Någon gång ska jag visa kort på mig och Stefan när vi var lillliten, jag tycker vi är rätt lik varann då, men så är det kanske med alla bebisar iofs.
Jag undrar vem pojkarna är lik?!?
Jag tycker att de har mina ögon. Och att Maximilian är mer lik mig och Timothy mer lik Stefan, jag kan inte riktigt sätta fingret på var/vad.
I Stefans släkt tycker de att pojkarna är lik alla möjliga i deras släkt medans jag inte ser det alls, förutom saker från Stefan då.
I min släkt tycker de att de är mest lik mig.
Vad tycker ni andra som inte växt upp med oss?

4 kommentarer:

  1. Han var jättesöt din minibror :-)
    Och du med för den delen! Mysiga kinder!

    Jag har lite svårt att avgöra vilka pojkarna är lik. Men håller nog en del på din teori om att M är mer lik dig och T är mer lik Stefan. Skall kika på det närmare nästa gång jag ser er! :-)

    Kram

    SvaraRadera
  2. Du är brar lik din faster Lisa! Och dina barn är bra lik dig över ögonen o näsan.

    SvaraRadera
  3. Filip Wikström9 jan. 2010 22:50:00

    Pojkarna är lik Johan Löf, Punkt slut! Det har jag sagt sen dom föddes ;)

    SvaraRadera
  4. fan vad ungarna var lik dig nu när ja ser bild på dig ha ha

    SvaraRadera