måndag 21 september 2009

JObbat idag och jag är helt slut i kroppen som vanligt. Har inventerat lite. Mycke lämpligare nuförtiden är förr. Även fast det ändå är drygt att räkna när det är mängder. Men jag tog bara vensafen och var lite som stöd till Bettan.
Handlade en massa mat efter jobbet så nu är kylen fylld. Åkte även på Tempo och hämtade ut paketet från H&M jag betställde i torsdags, jäklans vad fort det gick.
Stefan hade städat tills jag kom hem jag höll nästan på att ramla baklänges i dörren. Riktigt gjort också hör inte till vanligheten för en karl.
Vi har nyss käkat mackor i sånt mackjärn, jäklans va gott det var. Sjukt länge sedan man käka såna. Hade grönsaker till också, mm!
Nu ska vi se nån skittv jag funderar att sova snart.

2 kommentarer:

  1. Är du säker på att karln inte är sjuk? haha

    SvaraRadera
  2. Vad hade flugit i honom? Något han förväntar sig tillbaka haha.

    SvaraRadera