fredag 10 juli 2009

Sysselsättning

1. Hur gammal är du om fem år? 32 år
2. Vem tillbringade du minst två timmar med i dag? Stefan, Maximilian, Timothy, Fia och Jessica på jobbet
3. Hur lång är du? 179 cm
4. Vilken är den senaste filmen du sett? Yesman kanske
5. Vem ringde du senast? Faster Lisa
6. Vem ringde dig senast? Faster Lisa
7. Hur löd det senaste sms:et du fick? "Var bara skit då" från Josse ang en ny mobiltelefon
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Sms helt klart!
9. Är dina föräldrar gifta eller skilda? Aldrig vart gifta, flyttade från varann när jag var ca 1 år.
10. När såg du senast din mamma? På jobbet häromdagen.
11 Vilken ögonfärg har du? Grönbruna
12. När vaknade du i dag? 05:15 men lyckades få kvar sjuka Timothy i sängen till 08:30.
13. Vilken är din favoritjulsång? Ingen
14. Vilken är din favoritplats? Har ingen riktig favoritplats tror jag
15. Vilken plats föredrar du minst? Vet icke
16. Var tror du att du befinner dig om tio år? I Söderhamn
17. Vad skrämde dig om natten som barn? Mörker o ensamhet kanske
18. Vad fick dig verkligen att skratta senast? Skrattade häromdagen när Maximilian sprang i "sitt" blom/buskland och snubblade på samma rot flera ggr. Har väl skrattat efter det också men det jag minns som var riktigt kul
19. Hur stor är din säng? 180 cm
20. Har du stationär eller bärbar dator? Båda
21. Sover du med eller utan kläder på dig? Nästan alltid trosor, överdel varierar
22. Hur många kuddar har du i sängen? 5 st
23. Hur många landskap har du bott i? Ett
24. Vilka städer har du bott i? Söderhamn
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Olika
.26. Är du social? Ja, när jag känner för det
27. Vilken är din favoritglass? Mjukglass melon, Tiptop är också god
28. Vilken är din favoritefterrätt? Kladdkaka tror jag
29. Tycker du om kinamat? Japp
30. Tycker du om kaffe? Absolut inte
31. Vad dricker du till frukost? Mjölk eller o´boy
32. Sover du på någon särskild sida? Oftast höger, men alltid på sidan iaf
33. Kan du spela poker? Ja
34. Tycker du om att mysa/kela? Ibland
35. Är du en beroendemänniska? Ja av barnen, sömn och sms
36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Ja flera stycken faktiskt
37. Vill du ha barn? Ja jag vill behålla dom jag har och kanske få 1-2 till någon gång i framtiden
38. Kan du några andra språk än svenska? Engelska sen lite här å där med tyska, och en del finska svordommar
39. Har du någonsin åkt ambulans? När jag var 4år och hade hjärnhinneinflammation, när jag var typ 20 och hade ont i magen sen säkert fler ggr
40. Föredrar du havet eller en bassäng? Inget alls men ska jag bada ska det vara varmt
41. Vad spenderar du helst pengar på? Barnen, kläder och Mary kay
42. Äger du dyrbara smycken? Det vill jag väl inte påstå
43. Hur länge har du campat som längst i ett tält? En vecka eller så med familjen på Öland för en sisådär 15 år sen
44. Vad har du närmast dig just nu som är rött? En av pojkarnas sagoböcker

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar