fredag 10 juli 2009

SEMESTER!!

Är vad jag har nu. UNDERBART!
I morgon fm ska vi dock till Coop, handla inför Stefans 25-års fest han ska ha i morgon kväll. Trevligt!
Efter jobbet idag så har vi grillat fläskfilé och ätit potatissallad och grönsaker, Fia har också vart här med oss. Sen gjorde Stefan god efterrätt marängswiss, det är han riktigt duktig på :)
Sen ville Stefan kolla på tv så jag och Fia tog oss en promenad och babblade massa, Stefan gillar inte tjejkackel.
Men nuså är jag solo. Fia åkte hem och Stefan har åkt in på station och jobbat natt.
Timothy har fortfarande febern, stackars mammas lilla älskling <3
Jag ska snart upp lägga mig jag å, bara dumheter sitta här vid datorn och vips så har flera timmar sömn flugit iväg.
Känns såååå himla skönt med ledighet nu. Verkligen.
Hoppas på att vädret blir bättre så man känner sig gladare och piggare i kroppen också.
Hörs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar