lördag 30 maj 2009

Sool

Skönt med sol.
På förmiddagen har jag suttit ute och löst korsord.
Kidsen vakna 06.20 i morse så blev en tidigt morgon, jobbigt!
Vi har ju tänkt sluta med middagssovning, men idag blev det så ändå. Fast bara en kortis på ca 45 min bli det.
Jag är inte på humör att ta hand om två griniga ungar själv. Stefan sover, har jobbat natt på stationen.
Ska väcka kidsen snart och hoppas de är pigga och glada.
Ledig tills onsdag kl 11 nu, känns heeeelt underbart, hoppas det är lika fint väder hela veckan. Jobbar bara onsdag och söndag veckan som kommer :) Och på fredagen åker vi ju till Stockholm för att se Springsteen.

Stefan och kidsen ska ut till Orn och sova kvar där, själv har jag sån beslutsångest över hur jag ska göra.
Skulle va sååå skönt att bara vara hemma alldeles själv och rensa/tömma hjärnan också.
Nä nu ska jag blåsa håret och väcka knattarna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar