torsdag 16 april 2009

Lista

Lovar du att vara ärlig?Ja

Du heter:Jessica Marie Victoria Persson

Smeknamn:Inget

Låt som när du är ledsen sörjer till?:Lyssnar på lugna låtar med Winnerbäck eller Sad eyes med Springsteen

Beroende av:Mina barn och pengar

Vad tror folk om dig?:Ingen aning

Stämmer det?:Vet inte det heller

Vad får du oftast komplimanger för?:Får sällan några :p

Vad säger du för att imponera på någon?:Vill inte imponera

Hur imponerar man på dig?:Ha humor och vara ärlig

Brukar du skratta för dig själv?:Jadå

Vad står det i ditt senast inkomna SMS?:Säker, men jag gillar inte svart så kan inte tänka så.

Var bor du?:Broberg

Trivs du där?: Nej

Äger du några converse:Inte nu längre, hade såna i tonåren

Sprit, cider, vin eller öl:Bacardi razz, dooleys och cider

Brukar du bli för full:Nej

Vad har du för mobiloperatör:Telia

Är du allergisk mot något:Nej

Har du haft sex idag:Näe

Hur svarar du i mobilen:Jessica

Vem ringde du senast?:Folksam

Vad sa den du senast till den du pratade med i telefonen:Frågande angående en försäkring jag
blivit påskickad

Antal timmar sömn inatt:Typ 7

Sov du ensam:Ja till 01 typ sen kom Stefan hem

Brukar du komma i tid:9 fall av 10.

När mår du bra: När jag inte har några motgångar

När blev du fotad senast:av Fia i måndags skulle jag tro. Fotade mig själv igår

Hur känner du dig nu:Okej

Vanligaste färg på dina kläder: Svart och grå när jag är ledig.

Vad tycker du om fötter:Sådär

Vad saknar du:Hus, pengar, ett till barn

Hade du en bra kväll igår:Jaaa satt hos frissan i drygt två timmar

Favoritdryck på morgonen: o´boy

Rakar du benen:Jadå med några månaders mellanrum får så lite hår på benen :)

När brukar du oftast gå och lägga dig:Mellan 22-23

Är du blyg?Både ja och nej. Beror på situationen

Sysslar du med någon idrott:Tyvärr inte

Vill du hellre ha mail än brev:Båda delarna, älskar post. Räkningar gillas mindre

Tror du på kärlek vid första ögonkastet:Skeptiskt

Har du spytt offentligt:För länge sen, ja

Vad skulle du göra om du vore kille för en dag:Försöka förstå mig på killar

Är du nöjd med ditt liv:Duger

Är du bortskämd:Verkligen inte

Vad gör du i morgon:Jobbar mellan 10-18 sen hem och umgås med kidsen en timme sen och
kolla tv/data antar jag

Vad är det värsta du vet?:lögner, barnporr bl.a

Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka?:Hmmm, shoppingvecka el vanlig vecka?!?!
Vanlig vecka runt tusenlappen kanske?

Vilken kändis tycker du är en bra förebild?:Vet inte

Vad längtar du till?:Springsteen, sommaren, barnen pratar mer

Har du bra vänner och äkta vänskap?ja det tycker jag

Vad använder du för shampoo?:Bed head tigi, dumb blondie

Vad är det finaste du fått?: Maximilian och Timothy

En speciell dag du minns: Många.

Hur gammal är du: 27 om tre veckor

Tycker du om någon just nu: Ja

Du samlar på:Ingenting, hatar skräp och småplotter

Gröna eller röda äppeln:röda

Vem ringer du när du är arg/ledsen: Oftast Åsa eller Jessica. Men smsar oftast/oftare min
syster

Gillar du golf:Näe

Vilken tid gick du upp idag:06.10

Har du sovit i din egna säng inatt:Ja

Har du strumpor på dig nu: yes

Är det okej att gråta:Ja

När grät du senast:Minns inte

Listan är snodd av min morbrors sambo: http://lenalotta.bloggspace.se/

3 kommentarer:

  1. Tyckte väl jag kände igen det :-) Kul att vet amer om dej !

    SvaraRadera
  2. Jag älskar småplotter!! Det blir nästan inte roligare än så.

    SvaraRadera
  3. Förresten ser du väldigt konsti gut på bilden. Du ser ut som den där prettoartisten...

    SvaraRadera