onsdag 15 april 2009

Del av familj

Igår cyklade jag till jobbet, det var jobbigt såhär första gången på året, det tog typ 25 minuter, i höstas tog det typ 18.

Efter jobbet cyklade jag och hämtade kidsen på dagis. Då såg det ut såhär:

Idag har jag vart i Gävle på Previa för samtal.
Efter det så shoppade jag snygga pumaskor, tshirts och galonvantar åt kidsen.
Två enkla linnen åt mig själv.
Och så lunchade jag med två av mina syskon. Elin och Björn. Vi käkade olika former av Kinamat


storasyster Elin

lillebror Björn

Sen åkte jag hem.
Mötte upp Lisa och minibror Erik på stan.
Hämtade ut två paket, en ny svinsnygg mp3 spelade och ett par varsinna skor åt kidsen som de ska ha på dagis.
Efter det gick vi och käkade pizza.

lillebror ErikMaximilian

Timothy

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar