måndag 16 februari 2009

Underbar dag

Har jag haft idag. Hittills.
Fått sova hela natten, vart ute och lekt med kidsen i snön, solen kika fram och inte så farligt många minus.
Sen käka salladslunch med Fia på stan. Inhandlade nya trosor. Sen hem. Stefan åkte och jobba och jag och kidsen gick in till stan och handlade lite mat, en prommis på ca 1.5 timme blev det, skönt med friskluft.
Timothy är som en helt ny människa efter gårdagen. Sovit bra och inte fällt en tår på hela dagen inte heller vart en gnällig surunge. Skit är bra! Verkligen mycke man ska tänka på när man har barn och ibland är inte hjärnan med och tydligen missas det saker när man jobbar och inte är med ungarna dygnen runt längre. Men nuså är det bra. Som sagt. Skönt!
Nu sitter vi och kollar lite barnprogram, tar igen sig lite efter maten. Men snart ska vi leka lite.
Jobbar bara tre dagar denna vecka, egentligen fyra men funderar på att ta bort ena dagen är bara en tretimmars dag på kvällen på onsdag och det har jag ingen lust med plus att jag isf måste fixa barnvakt eftersom Stefan jobbar eftermiddag denna vecka. Dock börjar jag 06 alla de andra dagarna denna vecka, jobbigt är det att kliva upp, men snart så är det slut på det. I och med nya schemat och nya chefen jag får kommer kanske Coop bli perfekt! :)
Hoppas jag iallafall

1 kommentar: