söndag 15 februari 2009

Äntligen slut på helgen

Så säger jag typ varannan helg.
Man blir rätt slut av att jobba helg, konstigt nog känns det mycke jobbigare än en vardag. Tycker jag. I morgon är jag ledig, det ser verkligen fram emot.

Timothy har dyngat ur sig 2 ggr nu på kvällen efter att ha ätit en burk katrinplommonpure och druckit katrinplommonjuice. Hoppas hoppas det är för att han vart hård i magen som han sovit så dåligt och att han sover bra inatt. Jag behöver sömn!!

Har nyss käkat hemlagad potatismos och köttbullar, det var gott men eg skulle jag inte ha ätit såhär sent, jag som bantar. Men det går neråt. Det gillar jag. Minst 5 kg till ska bort iaf.

Känner att jag är väldigt dålig på att uppdatera min blogg, känns lite bökigt(?)

Guld till Sverige förresten, det är ju kul. Dock gillar jag inte skidor.

Om 2 veckor och 5 dagar bär det av till Stockholm för mig och Stefan, ska bli jääävligt kul. Och en grym musikupplevelse kommer det att bli också. Metallica. Inte för att jag alltid lyssnar på dem eller så. Men ändå. Coolt. och de har ju en hel del bra låtar. Hoppas även på en del bra shopping :) Och snusa bebis :) Min kompis Thomas där nere fick ju en söt liten tösabit i början på januari.
Blir nog sängen till 21 med Beck som rumskompis.
Känns verkligen som om jag inte har något att skriva när jag bloggar här, men jag kommer väl kanske in mig,
Hej!

1 kommentar: