måndag 9 februari 2009

Kallt

Idag har det vart en riktigt kall dag huua!!
Åkte buss med kidsen till dagis i morse, sedan försökte jag ragga tag i någon som ville luncha sallad med mig vilket visade sig vara totalt omöjligt. Fick nej av åtta personer, då känner man sig inte populär haha, satte mig på biblioteket och värmde mina kalla lår och läste kuriren, lyssnade på alkoholisterna. Till sist nappade Fia med att umgås lite så jag köpte med mig en sallad hem sen satt vi och prata skit.
Även lite shopping har hunnits med idag, kidsen har fått varsin skinnjacka och snygg tjocktröja från Gangstar, riktigt snygga kommer de bli till våren mina älsklingar <3
Nu sitter jag uppe i sovrummet och kollar på Familjen annorlunda och surfar, Stefan ville inte lyssna på andras ungar skrika haha, han sitter nere å kollar på något fiskeprogram eller så.
Imorgon är det jobb som gäller, en fjanttid, det är så tråkigt 9.30-14.
Nu betala läkarräkning som kom idag
Sen tv!

1 kommentar: