söndag 8 februari 2009

Dagen

Tjolahopp!

Idag har jag och kidsen haft en mysdag utan pappa, skönt med såna då och då. I morse busade vi massor och de skrattade så de höll på att kikna ur. Sen käkade de lunch Örtagårdsgryta som gick i sådär, sen blev det middagssovning och min faster Lisa dök upp. Efter middagssovningen var vi ut och åkte pulka i snön, guuud vad snö det kommit, drygt! Sen in å käka makaroner och korv kändes som om Timothy satt och åt en timme.

Sen kom Stefan hem vid halv fem, vi var såååå uttråkad, fanns inget att göra och ingen va hemma som vi kunde hälsa på. Blev att vi åkte till Stefans farmor och farfar, deras fina illaluktande hem (farmorn röker inne) som vanligt jättegott fika där, och tyvärr kunde jag inte hålla mig, jag åt en bulle och två småkakor :(

Men jag har ändå skött mig riktigt bra dehär två veckorna. Eftersom min blogg är ny så kan jag härmed berätta att jag ska gå ner i vikt, men inget överdrivet banteri utan bara låta bli läsk, snabbmat och godis och dricka Naturdiet shakes ist för vissa måltider :)

nu ligger jag och Stefan på varsin sida av soffan med varsin dator, så som det brukar vara här hehe.

Ska nog ta å lägga mig tills 21 filmen börjar.

Nu skriker Maximilian uppifrån!

Hej!

1 kommentar:

  1. Haha njae, jag tror inte jag vill reklamera, iaf inte än, du har skött dig bra med skrivandet hittils ;-)

    SvaraRadera