måndag 8 juni 2009

Trött

Jag är trött. Riktigt trött.
Jag gick och la mig typ 20.20 igår för jag var helt slut i kroppen, somnade till på 2 sekunder, klockan 20.45 började Timothy skrika, typ 21.10 lessnade jag och gick hämtade in honom till sängen med mig. Sen har han skrikit typ en gång i halvtimmen hela natten. SUUUUCK!! Så inte är jag piggare av att jag la mig så tidigt igår. Han är snorig och hes.
Dock pigg nu men så brukar det ju vara på dagarna, men det var han inte inatt och är rädd för att han inte kommer vara. Hoppas hoppas det går över, orkar inte med sjuka barn nu. Nu står de här bredvid mig och äter banan och kollar barnprogram.
Vi gick ut för ett tag sedan, fullt påklädd med helly hansen och mössa, vill inte ta några risker :p men iaf så vågade de inte vara ute för grannen snett mitt emot körde med trimmern på sin lilla gård. Feeegisarna mina.
Idag ska vi nog gå in till stan och sätta in alla småpengar i alla sparburkar/hundar/grisar på kidsens konto, fullt i alla. Och hämta ut mer Mollilpect, eg bara skit tycker jag men bättre än inget. Lite nässpray och mollipect så håller vi tummarna!
Sen ikväll ska jag och Jessica2 på tutbingo på Hällåsen :)
Ne nu ska jag umgås med barnen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar