tisdag 16 november 2010

Börjad även denna morgon med en promenad... den var kort... men det blev av iaf, var aningen stressad i morse i och med gävle och flytten... Stefan och brorsan håller på än de kämparna... dålig sikt och halt på e4an med den stora jätten till släpvagn vi lånat av min snälla farbror Inge.
Vi käkade på IKEA och blev även lite småplock där..Jag åt köttbullar och potatis, helt okej nyttigt.
I morgon är jag ledig också. och på torsdag jobbar jag bara en sväng, sen är tanken att jag och mamma ska ner till Gävle och städa, gruvar mig sjukt mycke i och med den dåliga sikten och ja allt eg.. bläää... ska nog se över om jag man byta åt mig ett kvällspass ist...

1 kommentar:

  1. Det är britax two way som dom har erbjudande på nu så jag tror att vi ska köra på dom och hoppas att dom är bra. Det är ju så himla bra pris, 1000kr rabatt per stol och det jag har läst om dom låter bra.

    SvaraRadera