tisdag 17 augusti 2010

Som svar på tidigare inlägg... så såg inte Stefan att jag hade målat runt dörrarna :o han såg det först när han kollade min blogg ;)
I helgen var jag och Stefan i riga och barnen var hemma hos farmor och farfar... det var trevligt och otroligt varmt i riga, här hemma också hörd ejag.
På båten tog vi oss varsin heltimmes helkroppsmassage, det var grymt skönt.
Idag har jag gjort ren ugnen och städat skafferiet... nu ska jag leta reda på ett nytt projekt. Skulle behöva handla en massa saker men har ingen vidare lust att åka till Coop, är ju ledig liiiite till och vill gärna vara det.
Ifgår var vi och hälsade på, på killarnas dagis. Både vi och de längtar tills det är dagisdags igen, vi håller alla tummar och tår för att trotsen ska lägga sig lite då.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar