tisdag 10 augusti 2010

Riga

18 lediga dagar kvr innan allvaret börjar igen, har lite ångest faktiskt, men det läste jag i aftonbladet häromdagen att de flesta har och et är helt normalt ;) Man kommer in sig efter några dagar igen :) i höst ska vi byta scehma igen! Det oroar mig mer, tror tyvärr inte jag kommer få lika bra schema igen.
Stefan tog med sig kidsen och åkte in till stan, skönt så jag får lite lugn och ro. Trotsisarna! De har faktiskt blivit lite mer pappiga också, väldigt skönt på ett bra sätt. Nu slipper jag klä på båda och göra allt för båda hela tiden :) Kan morsan få slappa lite.
Vill ha sooooooooooool! De som hade semeter första perioden hade det verkligen bra, till skillnad från oss andra stackare.
På fredag drar jag och Stefan till Riga. Hoppas det bl.ir bra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar