lördag 12 juni 2010

Regn

Åh vad jag hatar hatar regn... blääää... blir så nere och går inte vara ute å göra nåt.
Pojkarna tittar på händige Mandy (pausade tvn under tiden vi åt frukost) utifall du tycker ja är ute å cyklar i tiden Heidi ;)
Idag ska vi på kalas till Stina om jag orkar hitta inspirationen till det, annars får vi ta det i morrn, fick tydligen välja dag :)... är ju bara idag vi är lediga tillsammans och i natt ska ju Stefan jobba så sover ju bra många timmar i morgon på dagen.
Har haft Living and room inredningsparty här i veckan som Bettan hållt i.. Vi köpte en svart/silvrig jordglob och två stora ljusstakari typ guld/brons eller så passar nog in bra med våra tapeter i vardagsrummet... lite annorlunda tycker jag.
På onsdag ska jag ÄNTLIGEN klippa färga mig... behöves verkligen nu, fick ju ställa in det sist för vi var så fattiga :(
Regn regn regn regn.. suuuck.. SLUTA!
Kanske mina blommor jag planterat ute piggar på sig nu i detta ruskväder

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar