lördag 1 maj 2010

Öron

De älskar att sitta på mopeden. Synd det inte är lika fint väder idag som när bilden togs.
Knäppte på kasen på avstånd igår... Pojkarna var ju rädda för allt pang pang så vi rörde oss hemåt när kasen tändes... gjorde mig inget.. var ju ändå så kallt, som alltid på sista april

Idag är de malliga över ballongerna de fick igår.

Maximilian hade feber igårkväll. Sov bra inatt och var feberfri när han vaknade. Men nu har han feber igen, han har fått alvedon och säger att han känner sig bättre. Skönt det! Tråkigt när småälsklingarna är sjuk!
Idag händer väl inget speciellt, blir väl bara att ta det lugnt så Maximilian får pigga på sig. Ska skjutsa pappa och Erik på E-center sen, pappa ska köpa ny cykel åt Erik. Stefan är ute å jagar num bockpremiär idag. Skulle ut ikväll igen.
Min förkylning är sådär. Satte sig ännu mer på öronen i morse, bara knastrade när jag snöt mig, men rösten är bättre iaf :)
Nä nu ska jag dammsuga!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar