söndag 2 maj 2010

tupp

I morse var jag uppe typ före tuppen... kändes det som iaf... vi hade redan gjort tusen saker kändes det som när jag kollade på klockan vid 13.
Nu har det städats en del, satt upp kattskrämmare, bytt sängkläder, vattnat blommor osvosv...
Barnen är ute å går/leker med Lisa, Linda och Amira... kul för dem.. ska skynda mig att torka golven nu innan de kommer hem.
Undra vad sambon gör för middag idag då?!?
I morgon bär det av mot Bollnäs, sista fixet på bilen som bilfirman står för, så skulle jag få en annan bil medans å glänsa runt i, jäsigt ;)
VILL HA SOMMAR!!!
4 lediga dagar to go!

1 kommentar:

  1. Hej, Linn här. Vi pratade lite på familjeliv när jag var gravid på grund av att jag inte hade någon att prata med om tvillinggraviditet, minns du? :P
    Hittade din blogg via sandra johanssons, känner ni varandra väl? jag känner henne lite grann genom en gemensam vän.
    vad stora dina pojkar är! hur gamla är dom?
    Längtar också så himla mycket efter sommar, nu blir ju sånna bakslag hela tiden, när man tror att det ska vara varmt ett tag så blir det antingen kallt eller blåsigt.. men det är väll så när man bor så här vid kusten. :p
    Ha det toppen!
    Mvh Linn och flickorna!

    SvaraRadera