lördag 24 april 2010

Snart sommar

Här är den nya familjemedlemmen

Såhär bra gick det för mig att komma hem från jobbet idag... Snälla Tony fick fixa starthjälp till vår rishög

Idag åt vi mat ute... Mysigt! Men så fort solen gick i moln blev det kallt, barnen lekte rätt bra idag fast våra var ju dålig att äta som vanligt när det är "ovanlig" mat

Fina Anna och Josef
Söta barnen

Jag fick en tidig present av min familj idag... en härlig stol som jag suktat efter några veckor... den är så mysig och skön... bara luta sig bakåt så tippar den mjukt... inte alls lika b:ig som de gamla klassiska baden-baden stolarna... TAAACK så mycke :)
OCH så gjorde ju Stefan ett väldigt bra inköp av grill, inte alls ranglig som många andra kan vara.. och stor rejäl grillyta... det gillas! Älskar sommaren och grillat


Nu ska jag ta å lägga mig i soffan en halvtimme å slöa framför tvn sen hoppa in i duschen sen ner i säng... jobb i morrn 7-16,30

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar