fredag 19 mars 2010

Tårtjävlar!

Åååååh vilken dag med FULLT UPP mitt i huvudvärken, den kom smygandes igår em... och 4 alvedon senare var det bara att lägga sig å sova.. vaknade av våran tapetkille.. Lisa hade gått med barnen till en liten söööt flicka längre ner på gatan. Sov dåligt inatt pga skallebank plus jag fick sova med Maximilian i hans säng. Vaknade 07.30 i morse la mig i soffan med huvudvärk och NJÖT av att vara vaken själv. Kollade på The voice enda tills 8.20 när ungarna vaknade. 9 väckte jag Stefan och han satte igång direkt att fixa med tapeter, skräp, hämta gungställning från BH som Maximilian och Timothy ska få av Misan, Maria, Åsa, Anna och Lasse. Han har vart så ihärdig och fixig senaste veckorna, det gillas! :)
Sen släppte iaf värken i skallen efter lunch vilken var väldigt skönt så jag kunde STÄDA, dammsuga, torka golv, rensa, sortera, städa lekrummet. pust å stånk.
Sen kom tapetkillen och fixade det allra sista, JÄVLIGT NÖJD och och väldigt glad han gjort det så TAAAACK! Inte för han läser det men frugan(?) kanske. Så TACK för vi fick låna han :)
Jag har bakat pinocciotårtor nu på kvällen... vette hur det blev, inte så jävla bra tror jag. krångliga tårtjävlar.. synd de är så goda.
Nä nu ska jag nog hoppa ner i sängen och läsa Klick tidningen känner lite tryck uppövers

2 kommentarer:

  1. Å vad gott, vad roligt med en så ihärdig mamma. Gungställning det va ett jätte bra tips. Vinga ska ev. få en sån o ha hos Daniel. Vi pratar om att köpa en trehjuling åt henne nu i vår/sommar. Tips på fina och bra priser? Lägg gärna ut bild på dina goda tårtor.

    SvaraRadera
  2. tova, ok.
    a pinocciotarta det skulle jag oxa vilja ha.

    hur ar det pa jobbet da, medan jag sitter har i varmen och njuter. idag har vi varit pa massage, trodde jag skulle do nar hon typ knyclade ihop mig och la sig over mig. haha men jag lever an. idag har jag fatt lite kraftfarg iaf pa axlar och i ansikte.
    Kram

    SvaraRadera