tisdag 16 mars 2010

Smörgåstårta?

Nu är jag hemma, är 50% VAB denna vecka, Stefan jobbar em så jag har jobbat fm.
Det är skönt att Timothy har vart pigg under sig vattkoppssjuka... Maximilian har inte fått än, jag hoppas han klarar sig från det över helgen.
Igår bakade jag inför grabbarnas kalas som är till helgen. SKa fortsätta idag, så himla kul att baka :)
Igår var jag hos frissan och klippte av mig håret, det känns bra. Dock var jag finare i håret igår än idag. Man skulle ha haft Ingela hemma varje dag :)
Nu i dagarna kommer även vårt vardagsrum äntligen bli klart tror det kommer bli snyggt, fattar dock lite möbler och lösa dekarationer.. men det kommer med tiden, inte hittat nå saker jag/vi gillat än heller. Har ju fortfarande kvar gardinproblemet också.
I morgon åker Bettan till thailand den lyllosen... ösnkar vi också kom iväg framöver inte så långt som thailand men till nå spansk iaf, vore underbart.
Ikväll ska jag nog baka kanelbullar och kolasnittar.
Är så himla sugen på att göra mammas smörgåstårta tills i helgen men jag vet inte...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar