onsdag 24 mars 2010

Shoppat

Idag har jag och pojkarna vart på stan med deras mormor å shoppat loss :) Jag/vi köpte didrikson dressarna som jag visade inlägget under, riktiga walki talkies, pussel, barnyatzy och en sån sommar-utelek tjosan. Plus jag hade köpt två böcker på bokrean. Plus att kläderna från Me&I hade kommit :) Det blir nog bra det...
Köpte även ett par fräscha vita Björn Borg skor till mig själv.
Pojkarna fick ett par varsinna Adidasskor och ett pippiparaply av sin mormor.
I morgon när de blir hela 3 år, oj så fort tiden gått mammas hjärtan < 3 <3
Idag har jag städat en del pojkarnas alla leksaker serpentiner och ballonger har legat över hela huset.
Stefan tog med pojkarna på en liten skotertur också och det hade gått jättebra, bara jag som hann bli orolig pga jag är livrädd för vatten och gillar inte alls om man åker på isen men det hade de inte gjort.
Nu ska jag åka och köpa lite glass som pojkarna ska bjuda på, på dagis i morgon och så ska jag göra chokladbollar lite senare.

2 kommentarer:

  1. Oj det va dyra ting som handlats idag. Men vad är den där sommar utelek-tjosan för nå?

    SvaraRadera
  2. sånt där kors med pinnar som sticker upp... och så ska man kasta ringar runt pinnarna och får olika poäng, fattar/minns du? :)

    SvaraRadera