fredag 26 mars 2010

Helg!

Det är så skönt att Maximilian är pigg och glad fast han är full av prickar, jag hoppas det håller i sig, han kliade en massa inatt men inga ledsna miner.
Vi har precis kommit in, varit ute å lekt ca 1.5 timme.
Medans de poat runt på gården ett tag satt jag och skrev en lista på allt som behöver göras både in och utvändigt och det är inte lite det, kuuuul!
Om 45 min kommer Stefan hem och strax efter det är det min tur att åka till jobbet för att göra 3 timmar... liten mjukstart sådär på att jobba 7 dagar i sträck, tjatigt men jag får ju vara ledig i påsk sen, hoppas vi kommer kunna hitta på nåt roligt tillsammans vi fyra, inte ofta det sker tycker jag.
På måndag fyller min käre pappa 50 år och han ska ha kalas i morgon så ikväll ska jag baka lite åt honom som jag ska åka dit med.
Både jag och Stefan jobbar i hlegen så i morgon blir väl Maximilian och Timothy hos morfar hela dagen tills jag kommer från jobbet, då stannar jag där och fikar och firar sen ska jag skjutsa hem de till farmor och farfar där de ska sova lördag-söndag. Tråkigt bara Maximilian har koppisarna så de inte kan göra nåt utsvävande.. men det kommer ju fler dagar de är där.
Lite tugnt att ha helgens grispass framför sig lite tungt inför varje jobbarhelg men helt plötsligt så är ju helen slut.
Blir en jobbarhelg utan Bettan då hon fortfarande är i Thailand och har det bra.
M & T fick ju adidas gympadojjor av mormor häromdagen som de har på sig i stort sett hela tiden de är inne, de verkligen älskar skorna, roligt! De är så mycket bättre också än pumaskorna de hade förra sommaren de var så smala och inte alls lika tåliga verkar det som.
Nä nu ska jag ta en snabbdusch så jag är klar och redo tills Stefan kommer
Trevlig helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar