måndag 1 februari 2010

Jag tittade på när Josse tatuerade sig förra veckan..och jag är ju väldigt sugen att göra en till.. min tanke har ju vara att tatuera in Winnerbäcks autograf någon gång när han vill ge mig den.. Men Sofie sa att det skulle faktiskt funka med att göra självaste Lars... och det har hon fan rätt i. Folk gör ju kiss, Metallica, ac/dc, och alla olika möjliga artister.. så varför skulle man inte lika gärna kunna göra Winnerbäck liskom?!?! Om min tanke ligger kvar blir det nog denna bild i någon kombination ihop med hans gitarr. Först lockade en i färg... men nja jag vet inte ja.. Vad tror ni?

Detta är Pojkarna och moster Elin hemma hos morbor Björn i september 09. POjkarna är rätt söta i kort hår ändå... men än så länge har de ju bara mitt fjuniga bebishår så gå rinte göra så mycke :( Skulle vilja ha nån sorts frisyr med lite längd på dom..

Visar stolt upp dörrskyltarna Elin gjort åt dom..

Så här illa "parkerade" jag i lördags

Snällt av farbror Inge å kolla å dra upp oss med traktorn.
Idag har vi vart på sjukan med Timothy och tagot lite prover och haft allmän "genomgång" av honom med Jörn Delvert.. känns jättebra.. och hoppas att de hittar nåt.. så att han slipper ha så ont i magen och svårt att bajs.. lillbubben... Hoppas bara han inte är allergisk mot mjölk, ägg, osv... Tar även prover för nöt och mögelallergi.. och var nog nå mer...
Jag har städat undan lite... ska åka å jobba om ett par timmar.. Lisa ska komma å passa pojkarna eftersom Stefan jobbar eftermiddag denna vecka.
Nu vill Maximilian ha en ny blöja,
hej!

2 kommentarer:

  1. Fy för en sånn tatuering, varför inte tatuera in den fina parkeringen istället. Den bilden är ju bara du, det är du!!! =0)
    Coop Jocke

    SvaraRadera
  2. Åhh, älskar att jag ser så lugn och harmonisk ut på bilden. Men du, taskit att outta barnets bajsproblem...

    SvaraRadera