fredag 12 februari 2010

Fredag i bilder

Stefan skrubbar i köket

Denna roliga räkning fick vi från E-on idag :( Den som känner sig sugen att betala den kan ju hojta så skickar jag OCR-nummer ;)

Allt är nu städad... förutom denna enorma hög med rentvätt som ligger i tvättsugan, det är ihop vikt så handlar väl mest om lathet

Maximilian och Timothy har torkat golvet själva i deras sovrum

Jag fick blommor av Stefan idag eftersom han jobbar sent på söndag. Älskar liljor, de luktar så gott dessa har inte börjat lukta än men jag har något att se fram emot
Skinande vardagsrum där tom soffan dragits fram och dammsugits och torkats under/bakom

Stefan och pojkarna spelade Yatzy medans jag torkade övriga golv

Jag kokade över barnens sovnappar så att det inte skulle återkomma några spyor i vårt hem på ett tag... kan man ju hoppas

På förmiddagen var vi ute och tog oss lite friskluft, det var skönt
En väldigt trött och sliten Maximilian igår kväll efter att han spytt massa, somnade innan 19 på soffan tom sittandes
Nu ska jag lägga Maximilian som fortfarande är uppe och inte vill sova.
Sen ringa å beställa pizza :)
Trevlig helg!

4 kommentarer:

  1. Vad roligt at tdu gör såhär med bilder. Vad fotar du med?

    SvaraRadera
  2. Ja det är så fint med liljor, partavlorna hittade jag bilder på internet till som jag sen gjorde om till pärlmönster med ett program som jag har! Måste bara tillägga att jag tycker synd om er med den elräkningen :S Måste oxå tillägga att våran var på 1400:- :P Men då har ju vi vart borta en månad!!

    SvaraRadera
  3. Gud vad pojkarna har blivit stora :-) Ja får väl komma någon söndag och hälsa på då är vi ledig samtidigt ju.... som nästa söndag:-))

    SvaraRadera