söndag 24 januari 2010

Länge sen..

Jag och Stefan var på denna bio i torsdags... helt okej men trodde ändå den skulle ha vart bättre än den var... bara att vänta på de två uppföljarna nurå.

Nördarnas paradis

Igår var vi på kalas för att ELias har fyllt 2 år.. här håller Patrik på att leka med killarna




Jag har ledig helg nu.
Klcokan 13 ska jag åka till Hällmyra å leka med Anna, Josef, William och Yasmine..
och klockan 15 kommer Sofia och de andra twinsgrabbarna Albin och Hugo å hälsar på :)
I mrogon ska jag och Stefan på byggmax, eller ja kidsen ska ju också med..
I fredags var brorsan och Fia här å kollad epå film och käkade pizza/kebab. Härligt att ha brorsan här, ännu roligare om han kom oftare.. men han bor ju tyvärr i Gävle nuförtiden.. men man kan ju hoppas på att han flyttar hit hem snart igen :)
Maximilian och Timothy kollar på teckande pippi.
Och snart ska vi nog sätta fart med rust av vardagsrummet, och sen så äre bara köket kvar... undra vad man ska göra till hösten när man är klar med hela huset haha.. börja om igen?!? ;)

1 kommentar:

  1. Många som säger att den inte var så bra som dem trodde. Jag vet allvarligt inte om jag vill se den nu :-(

    Haha, lekledare nr 1. Visst ser han annorlunda ut i glasögon förresten?!

    SvaraRadera