lördag 26 december 2009

Tomten är snäll!

Idag klockan två ska vi till pappa å äta och byta klappar.. dock vet jag ju redan vad de ska få men det blir bra ändå :)
Erik ska få en tshirt och en sån kickboard med skida eller vad det heter av oss. Tror jag han kommer bli riktigt nöjd över.
Pojkarna har fått massvis med bra saker, spel, kläder, pyjamaser, rorrisängkläder, bord och stolar, sackosäckar, boxsäckar, alla pippigubbarna, böcker, pennor, filmer, pärlplattor m.m m.m.. minns inte allt ska ta å ta tag i att sortera ut sakerna.
Jag fick en härlig filt från IKEA, tröjor, hårblås, pengar glas, lotter, sängkläder, tofflor och kankse något mer jag glömt för tillfället alldeles för mycket egentligen för så snäll har jag nog inte varit. Men det är verkligen uppskattat iaf.
Stefan fick mycke olika verktyg så nu har han riktiga grejer, höll nästan på att flina runt.
Av pojkarna fick jag och Stefan Buddy Holly musical med Brolle ser jag verkligen fram emot.


Timothy, tomten Perra och Maximilian. Maximilian hade bara skjorta och väst på sig halva dagen sen la han ner det.



Pojkarna var inte ett dugg rädda för tomten. Efter att Maximilian fått sitt första paket utbrast han: "Tomten är snäll" väldigt högt och lät förvånad. Mammas gullunge <3>

Nä nu ska jag röja lite medans pojkarna leker med sina älskade pippigubbar som de knappt släppt sen julaftons morgonen.. Timothy går runt med pippi och Maximilian en av tjuvarna.

Stefan sover för han har jobbat på station inatt, kom hem strax efter 08.

Hur har din jul varit?

God fortsättning!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar