tisdag 15 december 2009

Massa bilder

Bilderna hamnar lite hursomhelst..
Men detta är vår kyl och frys vi köpte idag. Innan var det en vit, ful och gammal. Nu blir det mera plats

Såhär såg det ut utanför dörren i morse efter att jag skottat

I söndags bakade moster Elin och Markus pepparkakor med kidsen

Maximilian och Timothy hade kristyr på pepparkakorna

Syskonkärlek <3 <3

Pojkarna var tomtenissar på dagis i fredags

Gardinerna i pojkarnas sovrum

Gardinerna i hallen som svärmor sytt, s.k hissgardiner. Listerna är målade vita innan var de gröna. Nu är det bara nya tapeter kvar som ligger och väntar.
Förra veckan hade vi pysselkväll på dagis, dessa gjorde jag och pojkarna ihop

Nya soffan, synd bara på de fula tapeterna som ska bytas ut framöver

Pojkarna sitter och lagar mat vid köksbordet

Sover gott i sitt nya rum och sängar

Premiärbadet

En Lars Winnerbäck konsert har jag också hunnit med :)

Första natten i huset

Färdigt rum! Riktigt nöjd blev svinsnyggt om jag själv får säga det

Svärfar och Stefan håller på med tapeterna


Matsalsbordet i tvrummet, som jag sagt innan... synd på tapeterna

Leksaksbacken i lekrummet, måste dock köpa en till för det rymdes inte mycket i denna, guud vad saker de har.

Sådär lite blandade bilder.
Vårt sovrum är ju också klart men hade tydligen inte knäppt några kort på det... Svinsnyggt det också såklart ;)
Nu ska jag fortsätta se Andra avenyn!

3 kommentarer:

  1. Åh vad läckert det var med stjärn-väggen!! Skitsnyggt!!

    SvaraRadera
  2. Ser jättefräscht ut. Vad skönt för er att ha ett hus !

    SvaraRadera
  3. Himla snyggt vart killarnas rum. In med mer bilder så vi får se allt!!! Soffan var också grymt snygg!!!!

    SvaraRadera